Soon...

Här är en bild på min avslutningsklänning förresten! Har varit menad att visa den ett tag nu, men har bara glömt bort.. Men nu kommer den!





Från H&M. Tror den kostade 299:- men jag är inte säker...

Det är samma mönster på den som på shortsen jag köpte idag. Det finns en hel serie på det mönstret. Älskar det! För dom har blandat leopard och zebra mönster, mina två favorit animalistiska mönster! Wiho!
Kommer även att ha på mig denna klänning när min syster tar studenten. Herregud, hon har blivit så vuxen! Haha, är fortfarande förvånad över hur fort tiden går...

Men det är tur också, för då tar skolan slut tidigare, eller hur? Det är ju bara 8 (!)? dagar kvar!
Nej nu slutar jag skriva, blir otroligt långt inlägg annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0