Someone Like You

Dags för uppdatering! Eller vad tycker ni?

Har inte orkat blogga på hela dagen, delvis för att jag har varit sjukt yr och inte orkat göra något alls. Men nu tog jag mig tiden till det. Väntar också på att mamma ska blir klar med att vatna blommorna så att vi kan gå och kolla på Projekt Runway! Mammas favoritprogram ni vet? Haha.

Och imorgon är sista skoldagen för den här veckan! Sen börjar man inte fören på tisdag nästa vecka. Riktigt skönt. Sen (för mig) så är det bara 4 dagar kvar av skolan! Wiiihooo! Snacka om att jag är exalterad och jäkligt glad!

Nu är mamma snart klar. Bloggar mera imorgon. Så jag säger godnatt nu. Godnatt kära läsare! Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0