Nej faan alltså!

Nu ska jag faktiskt ta och anstränga mig lite! Vill så gärna blogga, men jag har ingen fantasi. Vill också göra en ny design och sånt, men jag orkar inte... Men jag ska fixa det, någongång..

Sitter just nu och skriver på en musikuppsats och lyssnar på musik (bra kombo!). Har även varit i centrum och köpt sidenband och dragkedja till min klänning jag håller på att sy i slöjden. Kommer komma en bild sen när den är klar! Är rätt så nöjd just nu. Men det kan ju hända något som gör så att allt går åt helvete.

Aja, nu måste jag i alla fall skriva klart, ska vara inlämnad tills imorgon och har lite kvar att skriva!
Ska kolla om jag bloggar sen ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0