Update

Jag vet, jag är väldigt inaktiv, men det är bara för att jag inte har orkat blogga. Men ska försöka komma igång med det igen. Tänkte börja med att skriva lite vad som har hänt/kommer hända nu under veckan:

Måndag: Hände inget speciellt, var väldigt flum. Hade bara sovit 2 timmar så var riktigt trött och skrattade åt allt.
Tisdag: Var på "konsert" med dom som var med i våran skolas lucia kör. Det var bara någon körgrupp som stod och sjöng. Det var helt okej. Man slapp skolan i alla fall! Sen så hade vi engelska prov. Gick hyfsat kändes det som.
Onsdag: Inget speciellt. Hade hörförståelse i engelskan, sen så var allt bara vanligt. Ska snart åka till kyrkan på möte om ett läger jag ska på nästa vecka. Sen så kommer jag stanna kvar och öva lite. Ska sjunga på söndag undet mässan. Inte själv då. Vi ska sjunga Hallelujah, en riktigt fin låt. Jag tror att alla här vet vilken det är.
Torsdag: Ska börja på KBT. Wish me luck! Är ganska så nervös inför det...
Fredag: Ska till judiska muséet. Är inte i skolan på hela dagen. Wiho!
Lördag: Vara med Ida, Emilia och Lova. Ska åka ner och sola ;)
Söndag: Mässa och sjunga.

Så, nu vet ni lite om vad som pågår i mitt liv för tillfället. Kanske bloggar mera när jag kommer hem sen. Eller det beror på när jag kommer hem.

TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0