Tema Vecka

Godmorgon!
Har ni sovit gott? Det har jag, faktiskt! Känns som om det var 100 år sedan jag sov genom hela natten utan att vakna! Jätteskönt.

Ska gå till skolan om ett tag, så jag bloggar lite. Vi har ju tema vecka (eller det är inte så mycket av en vecka, bara tills onsdag) nu. Det är faktiskt roligt med sånt, mest för att man slipper vanligt skolarbete då, haha. + att vi har tema kärlek! Det har alla nior haft, ända sedan.. Jag vet inte hur länge tillbaka! Men det är länge i alla fall :P

Och efter skolan så kommer jag troligtvis att träffa Linnéa (!!). Har saknat henne såååååå jäkla mycket! Kommer bli jättekul att få träffa henne igen.

Nej nu ska jag äta frukost, ha en bra dag sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0