Äntligen går det att blogga!

Det var något jätte konstigt med blogg.se igår, det var därför jag inte kunde blogga.. Men nu gör jag det!
Jag skrev ju att jag hade planer för igår, men det blev inte riktigt så. Jag, Emma och pappa skulle ha åkt och bowlat, men det fann inga lediga banor.. Så vi stannade bara hemma istället. Men sen så åkte jag in till stan för att träffa mamma. Vi skulla äta ute och sen gå på bio. Det var jätte mysigt! Kollade på Winter's Bone.
Jag fattade den inte riktigt, men den var bra iallafall! Helt klart något jag kan rekomendera till andra att se! Den var ju Oscar nominerad också! Men jag vet inte om det vann eller något.

Nu ska jag åka och klippa mig! Visar resultatet sen när jag kommer hem.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0