What About This?

Idag har varit en bra dag. Ida var här ett tag. Vi badade, solade och åt sedan glass och jordgubbar doppade choklad! Har inte hunnit kollat Ida's blogg ännu, så jag vet inte om hon har lagt upp bilder ännu, annars så ber jag henne skicka dom till mig sen.
Sen efter att hon hade gått så har jag inte gjort så mycket mer. Spelat lite bara, haha.

Och så är det skola imorgon också... Men bara 4 dagar kvar. Det orkar jag nog!

Ska gå och kolla på Projekt Runway nu med mamma. Bloggar mera imorgon!

Godnatt.


Gammal bild... Men kände att jag behövde lägga upp en bild!


Kommentarer
Postat av: zarah

Var med och tävla om att bli veckans blogg!

Jag kommer att välja ut 3 st vinnare, sedan en vinnare ur dem tre som kommer att länkas i fliken "Veckans blogg" under flera månader.

ANMÄL DIG HÄR:

http://zaraheriiksson.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html#comment



Du har inget att förlora! ;)

2011-06-07 @ 12:46:36
URL: http://zaraheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0