Waiting

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men hade fulllt upp hela dagen. Först så var det skola, sen så kom Emilia hit och badade, sen så kom Anthon, sen gick dom. Sen så var jag hemma ett tag. Sen messade Emilia om jag ville följa med ut, och då gjorde jag det. Och så var jag ute ett tag med Ida, Emilia, Anthon och Alex. Roligt! Sen så gick jag hem till Ida och kollade på The Big Bang Theory. Kom hem vid 12 ungefär. Sen blev det sängen på dirren. Var verkligen jätte trött!

Men nu ska jag snart åka till centrum, kolla om jag hittar lite saker. Sen så har jag inget annat inplanerat. Får se vad som händer!

Nu ska jag göra mig iordning! Bloggar senare.


Haha, den bjuder jag på! (Fast det tycker jag att jag har gjort en hel del på sistånde..!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0