Sunshine By The Pool

Har bara degat hela dagen, därför blev det ingen uppdatering idag. Jag tänkte blogga innan jag gick ut och sola, men min dator är mupp så den ville inte det som jag ville... Men nu kommer inlägg!

Kom hem runt halv 2 igår, hehe... Men det var riktigt roligt och mysigt igår! Det började med att jag mötte Pernilla vid abbes, sen åkte hon och jag till en liten äng och träffade Vickan, Sofia och Olivia. Spelade lite brännboll, men sen blev det så himla myggit så vi tog och gick hem till Olivia och satt hos henne och snackade och käka godis. En väldigt lyckad kväll! Har inga bilder dock... Orkade inte ta med mig kameran, sen så hade jag ändå inte fotat.

Idag ska jag nog bara ta det lungt, men man vet ju inte riktigt vad som kan hända... ;)

Bloggar mera sen. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0