Jag Kan Inte Ens Gå Utan Din Luft I Mina Lungor

Godmorgon bloggen!
Är uppe rätt så tidigt idag, men så kommer det att vara nu när det är precis böjan på lovet för då är jag fortafande van vid att vakna runt 7-8.

På dagen nu har jag inga planer, men sen på kvällen blir det middag inne i stan med Alina, Hanna och Patricia! Det kommer nog bli mysigt!

Sen så jag jag få reda på en överraskning av mina föräldrar. Jag skulle fått reda på den igår men båda kollade bara på varandra och sa att dom skulle ta det i morgon. Det är något possetivt i alla fall! Det är det ända jag vet. Och jag har mina anigar om vad det kan vara, men jag vill inte ha förstora förväntningar så att jag blir besviken. Det är något bra och det kommer att hända imorgon. Längtar efter att få veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0