Fucking Perfect

Ojävlar! Idag var min sista seriösa skoldag... På måndag blir det bara lite fika, sen är det bal och skolavslutning... Sen är det äntligen slut på grundskolan! Så jäkla skönt! Ska man äntligen få börja på en skola där man får jobba med det man tycker om! Längtar, fast ändå inte...

Fick sluta rätt så mycket tidigare idag, för vi hade ingen teknik eller svenska, sen så hade vi inget vettigt att göra på tyskan. Så det känns rätt så nice! Fick även våra klasströjor idag, kommer bild sen när jag sitter vid min dator.

Ska snart åka till centrum tror jag. Sen så ska jag kolla på en föreställning som två av mina vänner är med i. Ska kolla på den med Elin. Kommer nog bli roligt tror jag!

Har inget mera att skriva, men det kommer komma bilder på tröjan senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0