Blow

Jag skulle ha bloggat igår efter att jag kom hem, men vårat internet har gått och blivit mupp igen så det vill bara funka vid olika tillfällen.. Som nu tillexempel!

Har inte sovit mycket inatt, det är ganska så vanligt dock, men idag så var det typ "värre" än vanligt.. Liksom vaknade mitt i natten och var pigg.. Någon annan som hade så?

Idag så ska jag i alla fall åka ner till kyrkan. Vi har skräckfilms kväll där! Kommer nog bli rätt så mysigt! Ska även sova där så det kommer inte bli någon uppdatering senare på kvällen, men imorgon så kommer det inlägg. Sen så kommer jag även att ladda upp bilder, kan inte göra det nu för att jag sitter inte vid min dator..

Men jag tar och bloggar mer sen när jag sitter vid min dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0