Vad ska jag göra?

Jag håller på att fundera på om jag ska göra en stor förändring med min blogg. Jag funderar även på om jag ska byta till min gamla domän (jmvb.blogg.se) för den är mycket lättare att komma ihåg. Jag har funerat på att byta ett bra tag nu och tror att jag ska göra det... Och jag ska även försöka fokucera lite mera på bara några få enstaka saker när jag bloggar. Inte bara vara lite all over the place liksom.

Så nu vill jag att NI ska komentera och säga vad jag ska göra. Ska jag ha det som det är eller byta? Vad tycker NI skulle vara lättast för ER?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahah, det kanske är lite lättare med den andra bloggen, men det splear ingen roll! <3;)

2011-01-30 @ 16:19:17
URL: http://aalgelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0