Tummenupp-Tummenupp

Sitter här nu nyduschad och känner mig fräsch! Hahaha :P
Åkte ju till kyrkan vid halv 7, var där till ungefär 9. Sen när jag kom hem så kollade jag, Emma och mami på en hemsida där det var folk som hade skrivit fel på sina iPhones. Haha! För er som har iPhones eller vet hur den fungerar så finns det ju typ som en autostavare som automatiskt stavar ordet om den tycker att det är fel på något sätt. Och det fanns några skitroliga saker. Ska lägga upp länken imorgon! Haha...

Men nu snart så blir det at hoppa till kojs, stoooor dag imorgon. Eller inte...

Godnatt sötnosar!♥

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 12:58:43
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Pernilla

svar; jaha okej! :)

2011-01-13 @ 16:09:47
URL: http://aalgelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0