The curse of curves


(Älskar den låten)

Sitter fortfarande och skypar med folk. Inte gjort något annat vettigt idag. Imorgon hoppas jag att jag kan träffa Linnéa. Saknar henne!
Men vi får se hur det blir med det. 
Är inte ett dugg trött just nu! Hoppas bara inte att Emilia och A***** lämnar mig ensam kvar mitt i natten :O Kommer inte ha ett sk*t att göra... Får väl kolla på typ Gossip Girl eller något. Hahaha.. Roligt....



Saknar! (Ser ut som fan, ja men det bryr oss vi inte om för tillfälllet!)
Btw: Finn ett fel! Den som hittar får ett... Pris!

Kommentarer
Postat av: Emmiiiizz

Nice hearing from you!

2011-01-04 @ 00:00:04
Postat av: Emmiiizz

Handen är felet ;)<3

2011-01-04 @ 00:00:50
URL: http://emmiiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0