Make-up!

Jag älskar att hålla på med smink! Hålla på med olika kombinationer när det gäller ögonskuggor och sen match det med något snygg läppstift/läppglans och sen lösögonfransar! Det måste nog vara något av det bästa som finns! Älskar effekten som dom ger! Så det är något jag tänkte börja med. Att lägga upp bilder på olika sminknigar som jag gör, och om ni gillar det så får ni ju komentera och säga om det är snyggt eller inte. Kommer också säga vilka olika produkter jag använder och sånt. Kommer det uppskattas tror ni?

Gör ett försök nu!

(Tog bilderna alldeles nyss)




(Suddig jag vet, men det var den bästa och jag såg inte ut som en mupp...)

Ska lägga upp lite mera bilder senare, gör inte det nu eftersom det tar typ 100 år för dom att komma upp...
Men säg vad ni tycker, om ni vill att jag ska fortsätta eller sluta nu!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

jätte snyggt!! :D<33

2011-01-19 @ 23:08:07
URL: http://aalgelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0