Förlåt för uppdateringen...

...Men hela dagen idag har varit väldigt hektisk. Började med att jag gjorde mig i ordning för skolan och sånt då. Sen när jag kom hem så skulle jag till BUP på möte angående KBT (om ni vill veta vad det är, googla.) Sen direkt efter det så åkte jag och mamma till Täby Enskilda för öppethus! Skolan verkade jätte bra! Kanske blir som andra/tredjehandsval? Får se!

Nu håller på jag på att packa. Ska ju på läger imorgon! Längtar! Skönt att få komma bort hemifrån faktiskt... Och komma ut på landet och bara chilla! Awesome. Men för folk som har mitt nummer: M E S S A! Kanske kommer ha det lite tråkigt.. (Troligtvis inte, men man vet aldrig)

Men nu måste jag fortsätta. Gör nog kanske ett inlägg till innan jag somnar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0