Accidentally In Love

(Älska den låten!)

Glömde ju säga till er också att jag skulle till kyrkan idag på möte! Så jag var där till klockan halv 9 ungefär, sen åkte jag hem. Älskar att vara där. Bara dricka choklad, käka mackor och snacka. Jätte mysigt!

Nu ska jag snart hoppa in i duchen och göra mig "mänsklig". Ta bort allt smink och sånt också. Skönt!
Egentligen så sminkar jag mig inte för att göra alla andra till freds, jag gör det för min egen skull! Så att jag själv ska kunna acceptera mig själv. Om jag kunde så skulle jag gå utan smink och inte bry mig, men jag vet ju hur jag ser ut och trivs inte med det.

Nej nu blir det duschen! Sen mera av Vampyrer Suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0