8 saker ni kanske inte visste om mig!

Tänkte att jag kanske skulle göra en lite lista över saker som ni kanske inte visste om mig. Roliga va? Haha.

1. Älskar att hålla på med naglar! Liksom måla naglarna, sätta dit små "pärlor" och sånt. Skit roligt!

2. Älskar att shoppa. Fast inte kläder, mest accesoarer (?) och sånt, liksom väskor, smycken, smink, underkläder.

3. Har värsta underklädes fetischen! Vem gillar inte underkläder, hur snyggt som hellst!

4. Avskyr matte och NO av hela mitt hjärta! Har alltid hatat det, kommer alltid att göra!

5. Gillar egentligen inte godis så mycket... Föredrar naturgodis, nötter och sånt!

6. Har börjat att ogilla cola. Tragiskt, jag vet.. Haha, nejdå.

7. Har väldigt konstig musiksmak.
Men det är ju en bra sak, eller hur? Det gäller ju att vara orginell!

8. Faller för folk för deras personlighet. Tänker knappt något alls på utseéndet, men om personen är snygg så är det ju bara ett bonus ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0