2011, en ny början.

Jag ska se det här året som ett år där jag kan förbättra mig och börja om på nytt. När jag börjar gymnasiet ska jag vara den jag verkligen är. Jag ska inte hålla upp någon fasad, jag ska vara den verkliga Johanna. Om folk inte gillar det, fine, jag orkar inte bry mig om sånt.
Hejhej! Kände mig bara tvungen att skriva det dära.
Idag vaknade jag halv 2. Haha. Men jag somnade klockan 6 så det är väl ganska så förståeligt. Men jag har inget planerat för dagen. Än så länge ska jag bara vara hemma. Smälla några smällare också ;). Ska nog ta och kolla ¨på Alice i underlandet nu, har faktist aldirg sett den! :O Men jag har höga förväntlingar på den ;)

Jag tar och bloggar mera senare när jag har något vettigt att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0