Sjukt taggad

Vi åker ju till Kungsberget imorgon med klassen! Alla 9:or (eller nästan alla..) kommer åka dit och åka skidor, snowbord eller whatever. Längtar!! Kommer bli asroligt!
Tänkte ta med mig min dator så att Emilia och jag kan kolla på film under dom 2 timmarna vi kommer att sitta på bussen. Det kommer säkert vara någon som har med sig en film som alla kan kolla på, men ändå.

Men en sak som jag är lite "orolig" över är mitt öra. Har värsta blåmärket där efter piercingen..! Det har gått mer än en vecka nu, och det är fortfarande där.. Lite irriterande.. Det kommer göra jätteont med hjälm på.. Aja, that's life, haha. Bara att stå ut så blir allt bra!



Asså det kanske inte ser så trevligt ut att jag lägger ut bilder på mitt öra, men jag ville bara att ni skulle se hur det ser ut. Det syns inte så bra eftersom jag tog bilder med min mobilkamera.. Men man ser att det är ganska mörk på ett visst ställe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0