~

Don't ever feel that you are alone.
Jag önskar att jag inte gjorde det, men det går inte. Känslan är alltid där, det spelar ingen roll om jag är med kompisar eller med familjen eller annat, känslan är fortfarande där. Gnager inom mig.
Jag har för mycket som går runt inom mig. Jag är arg, rädd, orolig, glad, hyper, flummig, ångestfylld och allt detta på en och samma gång. Det går inte att hantera. Jag spricker snart på grund av alla känslor som aldrig kommer ut.
Jag vill skrika och gråta och sparka och bara låta all ilska komma ut. Jag vill skratta och flumma och bara få vara lycklig ett tag, det är allt jag vill. Det kanske hjälper? Kanske kan låta mig få vara mänsklig för 1 timme eller 2?
Fast jag vet inte, det kanske inte fungerar. Jag kan nog skrika mig hes och gråta till det inte kommer några tårar längre och fortfarnade vara arg. Ilskan försvinner aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0