Dag 9 - En person som betyder mycket för mig

Jag har en hel del personer i mitt liv som betyder oändligt mycket för mig (ni vet vilka ni är). Så jag har riktigt svårt att specificera någon.. Men jag tror faktiskt att det får bli den som jag står närmast.

Emilia. Jag älskar dig, det vet du. Vi kan prata om allt, vi har alltid roligt och kan göra världens mest awkward situation till något riktigt roligt. Kommer verkligen att sakna dig sen när vi slutar grundskolan. Att inte få se dig varje dag.. Vi bor riktigt nära varandra men vi utnyttjar det inte så mycket tycker jag.. Eller inte lika mycket som vi borde! Bara vi håller kontakten under tiden vi "växer upp" så kommer allt att bli bra. Bara vi inte börjar glida isär... Det skulle bli riktigt svårt för mig..

Jag skulle kunna fortsätta ännu mer, men det kanske ni andra läsare inte orkar läsa. Haha. Men som sagt: Jag älskar dig gumman♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

Söt du är <3 Kommer sakna dig med men vi får göra det bästa av tiden vi faktiskt går i samma klass. Tycker också att vi borde utnyttja att vi bor så nära varandra mer. Vi får se till att hålla kontakten för jag vill inte förlora dig. Älskar dig med <33

2011-02-10 @ 23:29:35
URL: http://emmiiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0