Dag 11 - Tio sanningar om mig

1. Jag tycker inte om något om mig själv
2. Jag har svårt att ta emot komplimanger.
3. Jag mår piss väldigt ofta fast jag inte visar det.
4. Jag är konstant orolig för alla mina nära och kära.
5. Jag är/har varit självdestruktiv.
6. Så fort jag släcker lampan på kvällen så blundar jag för jag är rädd att någon ska komma in och skrämma mig.
7. Jag gillar inte att behöva dölja ärren för att undvika att bli "mobbad".
8. Jag känner mig alltid ensam, även om jag har en massa folk runt omkring mig.
9. Jag älskar att fota och rita designer till kläder.
10. När jag är arg/förbannad lyssnar jag bara på Slipknot.

Ganska så "djupa" sanningar om mig.

Och för att förklara 6:an: Jag tror alltid att om jag har ögonen öppna när jag släcker lampan så kommer det komma upp någon/något framför mig. Lite barnsligt kanske, men det är så det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0