Let Love Bleed Red

Hello. Sitter och är på ett väldans bra humör för tillfället! Känner mig otroligt glad, vilket är väldigt konstigt med tanke på vilken j*vla dag det har varit.

Jag tyckte att dagen började bra, med lite sovmorgon och sånt, och sen så tyckte jag att skoldagen slutade bra för att jag slapp tyskan! Så jag hann hem och byta strumpbyxor, för det hade gått hål i mina som jag hade i skolan... Så jag gick hem och gick sen till bussen. Skulle på KBT idag för er som inte kom ihåg.
Men sen så var tåget lite försenat, inte mycket, typ bara 5 minuter, så det var lungt. Men sen när jag kom till Häggvik så slutade tågen att åka. Jag blev skitsur! Det var tydligen strömavbrott mellan solna och älvsjö, så man fick inte åka längre... Så det var ju typ 100 pers som skulle hem, så alla bussar var proppfulla.. Men som tur var så har jag en underbar pappa som kunde komma och hämta mig. Kom 1 timme försent till mötet... Inte så roligt..
Jag hade sett fram emot det hela veckan... Men men, som tur är så är det ju en massa gånger kvar, haha!

Nej nu slutar jag skriva, blev ett långt inlägg nu. Men kände bara att jag behövde skriva det.

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0