Det regnar!

Älskar när det regnar! Så himla mysigt..! Tycker inte ni det? För då kan man bara sitta hemma och kolla på film och ha det bra. Sitter och funderar på om jag ska ut och ställa mig i regnet ett tag.. Haha, konstig?

Var på läger i helgen, därav ingen uppdatering. Men jag vet inte om jag kanske hade sagt det eller inte? Kommer inte ihåg.. Men det är så det är.
Så helgen blev väldigt lyckad! Fast hade gärna velat ha andra konfirmander där.. Dom som var där gick i 6-7an.. Inte så roliga att vara med.. Men ledarna var som bästa som var där! Saknade bara Sofie.. Om hon också hade varit med så hade allt varit toppen!

Sitter hemma själv.. Och lyssnar på musik.. Men nu tror jag faktist att jag går och ställer mig i regnet ett tag!

 Shululu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0