Update

Lördag: Träffade underbaraste Linnéa och Rikard. Först gick bara jag och hon runt i Globen och sen i Liljeholmen. Sen åkte vi hem till Rikard och flummade där. Sen skulle dom på fest, så jag var tvungen att åka hem. Efter det hände det väl inte så mycket mer...

 

Söndag: Gjorde inget speciellt, var bara hemma och städade rummet bland annat. Pluggade lite också (men det gick ju inte bra precis...) Så igår var bara en helt vanlig tråkig hemma dag.

 

Idag: Började skolan 9. Hade SO, mentorstid sen slutade vi! Jätte skönt! Så gick i skolan till klockan 11! Naajjss! Så pappa åkte ner till centrum och köpte sushi till mig och honom. Jätte gott! Sen spelade vi black jack ;) Och sen fick jag lite mera hjälp med matteläxan.

 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu. Så jag tar och bloggar mera senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0