Måste få skriva av mig

Hur blev det så här? Varför blev det så här?
Varför just jag?
Var det meningen att det skulle bli så här?
Var det någon som hade planerat det?


Allting känns fel. Jag trivs inte längre här. Jag vill bort, så långt bort man kan komma. Bara försvinna och aldrig komma tillbaka. Då skulle allt bli bra igen, men det kommer inte att hända. Jag är för feg för att göra något. Men jag vill, jag vill så gärna. Vill komma ur den här äckelvärlden, ifrån allt mörker som finns omkring mig. Jag vill kunna se ljuset i livet igen, kunna se att det finns en framtid för mig.

Rösterna tar över min hjärna, min kropp. Det är inte jag längre. Det känns som om det aldrig har varit jag. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0