Fredags kväll!

Äntligen fredag!

Sitter och kolla på South Park med ett tänt vanilj ljus och väntar på att maten ska bli klar.
Efter skolan så följde Patricia med mig hem. Vi var bara här i typ en halvtimme för sen så skulle vi ner till centrum. Vi gjorde inget speicellt där, jag skulle kolla på halsdukar men hittade ingen som jag ville ha...


Men imorgon så ska jag hem till Hanna och kolla på film och sånt! Jätte mysigt! Kommer sen sova över där. Patricia och Alina kommer ju också vara med ;) Och vi kommer att grilla marshmallows (?) och sånt. Längtar!

Nu är maten klar, skriver mer senare!<3

Kommentarer
Postat av: sara

hejsan :) jag har knåpat på min design i flera dagar nu och nu vill jag veta vad DU tycker :) och ja, jag skriver detta till flera än dig, men jag vill bara ha lite support :D

ha det jätte bra! KRAM

2010-09-20 @ 18:42:21
URL: http://ensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0