Blääääääää......

Håller på/är förskyld! Usch! Jag hatar det. Näsan är täppt, ont i halsen och går runt och hostar som satan. Inte roligt...

Aja. Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men det är bara för att jag inte har orkat. Har varit upptagen med en massa andra saker också.
Men idag var jag i skolan då, hände inte så mycket egentligen. Men på lunch rasten så gick jag och 3 andra kompisar till ett pizza hak typ för att köpa pommes, och då hittade jag en hundring! Awesome! Haha, så jag bjöd 2 av mina kompiar på pommes ;)


Men just nu sitter jag och lyssnar på Slipknot, har ingen aning om vad jag ska göra nu.. Borde väl plugga egetligen, men det orkar jag inte, hehe... Men snart så.

Ha det bra! Puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0