WAHHH!!!

Kom inte på någon bätter rubrik, ehehe...


Jag vet jag vet, jag har ju lovat bätter uppdatering men det har ju inte blivit så... I helgen blev det inte så mycket bloggning, men jag kommer att lägga upp en video snart som visar varför ;) Och sen så har jag 3 prov den här veckan(!). Imoron har jag matte, sen torsdag-fredag har jag engelska. Engelskan är nog lätt, men det är mera Matten jag orara mig över.. Så egentligen borde jag väl plugga till det nu, men jag ville bara göra ett snabbt inlägg som visar att jag lever och mår bra dåligt!


Men nu ska jag plugga, men jag ska försöka lägga upp ett till inlägg idag innan jag går och lägger mig!

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0