Tisdag

Idag hände inte så mycket. Kommer faktiskt inte ihåg vad som har hänt idag! :o Eller jo, jag hade ju tyska prov, och det gick hyfsat bra! Det kändes så iallafall. Sen så fick vi tillbaka lite gamla saker, och jag fick VG- på mitt svenska prov! Är asnöjd! Har höjt mitt G till ett VG ;) Det ska firas! Hahah.

Och nu har jag inte några fler läxor! Eller en engelska sak men engelska är lätt. Och i skolan imorgon kommer jag vara helt ensam för Emilia ska vara i våran Cafeteria hela dagen med Larra... Jag kommer att få vara själv på origenteringen imorgon också! Buhuhu! :(

Haha, nej jag överlever nog :)

Nu ska jag spela poker! Ha det nice<3



(Hahahah Emilia, ****poker... xD)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

sv; var det? :o braa! :)

vad var det med diagnos?

2010-10-05 @ 18:45:55
URL: http://aalgelin.blogg.se/
Postat av: Emilia <3

haha :D <3

2010-10-06 @ 18:40:52
URL: http://emmiiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0