Rubrik brist!

Ska snart ta och plugga (som vanligt) men ville bara uppdatera lite.

Har ju varit i skolan som vanligt, och det hände egentligen inte något speciellt. Så jag vet egentligen inte vad jag skulle "uppdatera" om... Haha.
Men jag är grymt sugen på att gå på bio, och jag har sett att Paranormal Activity 2 kommer att komma på bio! Om den inte redan har gått..? Hahaha, jag vet inte... Asså egentligen tyckte jag inte att den första var speciellt läskig, men jag tyckte att den var väldigt bra! Så jag vill se 2an nu. Vet nog vem eller vilka jag ska kolla med också ;)

Nej nu måste jag plugga. Ha det bra, bloggar senare.

Xoxo J'


Ja, jag gillar att ta bilder uppifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0