Längtar!

Jag längtar enormt mycket tills vi ska börja praoa! Jag lovar, jag har fått världens bästa praoplats! (Tack Alina!<3) Ska nämligen jobba på ett företag som håller på med en massa event och sånt. Alltså, typ baler och galor och sånt. Så jag kommer att vara med på flera olika event! Som exempel så kommer jag att vara med på Filmfestivalen den 16 november(?)! Ska bli så roligt! Ska försöka att fota och lite sånt så får ni se hur det är där ;)


Men nu, tillbaka till vardagen (haha). Matte provet idag gick faktiskt ganska bra! Det kännde så iallafall. Fast jag brukar ofta ha fel när det gäller sånt... Men det är bara att vänta och se! Så nu har jag bara Engelskan kvar tills imorgon och på fredag (plus en massa andra läxor).


Men jag tar och bloggar lite senare också :)


(Fake smile)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0