Tjollahopp

Klar! Äntligen! Jag vet, jag tjatar ganska mycket om det men ni anar inte hur tråkigt det var!!

Just nu sitter jag och chattar med någon kille på msn som jag inte har någon aning om vem det är... Roligt va?

Imorgon är det jobb igen, längtar lite men ändå inte. Längtar för att det är roligt att få arbeta där och hålla på med att göra olika ärenden för dom och sånt, men längtar inte eftersom jag måste gå upp kl 6 varje morgon...


Föresten, det här fick vi hålla på med typ hela fredagen:




Dom där biljetterna har jag gjort helt själv! Tänk, alla som kommer komma till Filmfestivalen kommer att få en sån! :D Tillochmed kändisar! I feel speciell ;)


Så många blev det när vi var klara.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-11-14 @ 18:54:46
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0