Haha

Kollade nyss att jag har uppdaterar varannan timme, hehe.
Men hade nyss lunch, så jag och Alina gick till donken och käkade. Innan det hade vi gått "vilse" inne i stan för att köpa papper till biljetterna jag hade gjort. Men det gick bra till slut, förutom att vi nu är helt genomblöta och trötta och vill bara hem.
Men imorgon kommer bli en bra dag, för vi ska till Sickla Centrum för att hjälpa till med Tjejgalan (tror jag det hette?) för Goodyear. Så om ni har tid, kom dit! Man kan få en goodibag och sen kan man få smink tips från make-up artister ifrån Make-Up store! Det finns en massa andra saker att göra också! Roliga va? ;)
Nu ska jag återgå till arbetet, ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0