~

Måendet är inte på topp just nu, och jag tänker inte fejka något och skriva eller säga att allt är bra. Jag har så länge dolt och ljugit, men inte längre. Jag orkar helt enkelt inte.
Får sån ångest över allt jag gör, om jag gör fel på ett prov, inte klarar av att springa ett varv i spåret på idrotten, säger något helt fel till helt fel person och en massa andra saker. Och jag vill kunna slippa det! Jag vill kunna må som alla andra utan denna jävla mörka ångest! Den fullkomligt äter mig innifrån. 


Jag hatar dig. Jag hatar dig. Jag hatar dig. Jag vill inte se dig, jag orkar inte med dig. Försvinn! Vill bara spy när jag ser dig. Jag förstår inte att du inte fattar det! Du är så jävla korkad och äcklig. Fyfan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det om P i din klass? :)

2010-12-02 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0