Build God, Then We'll Talk

Epic rubrik, eller hur? Mohaha.

Idag har inte hänt så mycket, varit i skolan som vanligt. Så det finns inget att skriva... BLOGGTORKA!


Jag funderar på om jag ska starta om allting. Asså bloggen och allt. Bloggnamnet är svårt att komma ihåg, och sen så känns det tråkigt att börja om på samma. Men jag har fortfarande kvar min gamla domän jmvb.blogg.se, så jag funderar på om jag ska starta den igen. Vad tycker ni?

För då kommer en helt ny design (ljusare!), mycket bilder och outfits och sånt, sen så ska det bli mycket mera uppdatering. Ska verkligen anstränga mig! Men säg vad ni tycker, har beslutsångest!


Kommentarer
Postat av: Emmiiizz

Sv; problemet är bara att just nu kommer jag inte på någonting som jag kan skriva :P Har glömt allt för tillfället.

Gör som du vill med bloggen men det kanske är skönt med en "nystart" på en annan blogg istället för att "börja om" här så kan det vara enklare på din andra. Men du gör som du vill. Båda bloggnamnen tycker jag är bra <3

2010-11-29 @ 18:59:26
URL: http://emmiiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0