Uppdatering

Hann ju inte blogga igår innan jag skulle åka, vaknade ganska sent, så vi åka på direkten typ. Men nu skriver jag, bra va? Åkte ju som sagt till kista igår och hittade några riktigt fina saker (bilder kommer)! Sen åkte vi hem till Ida och kollade på film och hade det allmänt trevligt :)
Vi kollade på Mirrors (4/5) Och Unrest (2/5). Bara skräck ;) Men sen kollade vi på The back-up plan (4/5). Vi kollade på den utan ljud, haha! Ville ju inte väcka päronen ;)

Så nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med lite trevligt folk på msn. Ska nog kolla på lite film eller något sen tror jag. :)

Men nu kommer bilder på mina inköp från igår:

(SNYGG ELLER HUR?!?! *HOOOOOOOST*) 50:- från Monki! Nya favoriten


(OJJJ VAD SÖT MAN KAN VARA..) 99:- från BikBok

Och sen köpte jag rökelse, men det orkar jag inte fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0