Presentera mig själv.

Jag heter Johanna och är 14 år (fylller 15 den 13 december) och bor i Upplands Väsby. Några av mina favorit saker att göra är att fota, rita, sjunga och vara social bland mina vänner. Går förövrigt i 9an på Södervikskolan. Mina planer över gymnasium är att gå på (hellst) Cybergymnasiet på Odenplan med inriktning media/sam. Eller på Sollentuna fria media/sam. Media är iallafall det jag har bestämt mig för!

Och i min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och saker som händer. Skriver också mycket om mina känslor och såna saker. Försöker också att lägga upp så mycket bilder som möjligt (går inte så bra visserligen) och viss musik som jag gillar.

Så, nu vet ni lite mera saker om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0