~

Det finns så många olika saker jag vill göra, men det är något som stoppar mig. Jag har hemligheter inför alla mina vänner. Jag har två olika umgängen, men inget av som vet mitt riktigt jag. Jag vet inte heller om jag vill att någon av dom ska göra det... Känner mig bara så jävla osäker just nu. Vill kunna leva "normalt" mer än något annat. Men ingenting med mitt liv är i närheten av normalt. 
Jag vill ha någon som säger till mig att allt är bra. Någon som kan säga till mig att allt kommer bli bra, vad jag än gör.  Någon som kan vara ärlig mot mig och säga som det är. Det är det ända jag begär. Vill bara känna att allt är okej. Orkar inte bära på allt det här längre. Jag orkar verkligen inte. Vill bara skrika. Låta världen veta allt. Orkar snart inte bry mig om vad folk tror eller tycker om mig. Orkar inte vara alla till lags. Orkar inte... 

Jag behövde bara skriva av mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0