Dag 7 - Min bästa vän


Emilia&Jag

Du är min absoluta bästa vän. Du finns där för mig i vått och tort. Jag kan prata om allt med dig, du förstår det jag säger. Du kan få mig att skratta även när jag befinner mig längst ner på botten. Du är underbar Emilia, hoppas du förstår det! Ta ALDRIG åt dig vad andra säger om dig. Dom tjejer som snackar skit om dig för att dom vill se ut som dig! Killarna som slänger kommentarer efter dig tycker egentligen att du är världens finaste! Det är du och jag mot världen!

Jag älskar dig, glöm aldrig det♥

Kommentarer
Postat av: Emilia <3

Naw :$ Jag älskar dig också. Du är helt underbar <3 Du finns alltid där om jag behöver prata och du förstår vad jag menar. Håller med du och jag mot världen <33

2010-12-08 @ 16:11:08
URL: http://emmiiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0