Dag 17 - Mitt favorit minne

Jag har en hel del minnen som jag verkligen gillar, så jag ha ringet specifikt "favorit minne". Men jag kan ju ta några som exempel:
Jag och min dåvarande bästis var ute på min gata på kvällen (vi gick i typ.. 4-5an och hon skulle sova över hos mig) och gick och lyssnade i en walkie-talkie, och så hörde vi helt plötsligt en annan röst ifrån walkie-talkien och blev skit rädda, men började försöka prata med den! Den pratade inte på svenska så vi bara bablade på på något på hittat språk, haha.
För nu när jag tänker på vad det var som lät, så hade den antagligen fångat upp någon typ av radiofrekvens så att det blev som en liten radio, haha! Men kul hade vi då iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0