Bara skriver av mig

Kärlek

Det är antaglien något som dom flesta anser är något fin och helt underbart. Men jag själv tycker bara att det är jobbigt. Visst, jag vill gärna ha någon vid min sida som jag kan prata med allt om och som jag litar på.
Men det är bara jobbigt att sen känna sig tvingad till att vara tillgänglig 24 timmar om dygnet och stå vid den personens sida.
Jag känner själv just nu att jag inte är redo för ett förhållande över huvudtaget. Jag vill först och främst få ordning på mitt liv innan jag släpper in någon annan som kommer och rör om i mitt huvud.


Och med det här inlägget säger jag godnatt.♣

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad bra och fint skrivet! Puss o kram

2010-12-05 @ 11:14:55
URL: http://aalgelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0