Update

Har inte orkat uppdatera, men tänkte ta och göra det nu!

Det har inte hänt så mycket egentligen, men ska skriva dom "roligaste" händelserna, haha.

I torsdags så klippte jag mig, det blev ganka kort, men det växer ju ut igen, för jag ville egetligen bara ha bort allt det slitna..

Var hemma hos Rikard i söndags tillsammans med Linnéa, det var riktigt roligt att få träffa dom igen, har saknat dom!

I måndags så började träningen igen. Det var riktigt jobbigt! Funderar också på att sluta på handbollen senare mot vintern, men är inte helt säker på det. Men om jag gör det så kommer jag skaffa gymkort istället och träna själv.

Och igår så färgade jag håret. Jag är fortfarande blond, ville bara ha det liiite ljusare, och sen så ville jag få bort utväxten. Sen efter jag har varit blond nu i sommar så kommer det att bli en ny färg snart ;) Tänker inte säga vilken ännu, men kanske senare, haha!

Sen idag så ska jag bara till centrum och köpa lite skolgrejer, börjar ju skolan på måndag! (vill inte...)
Ska också kolla på lite nya kläder också, så vi får se vad jag kommer hem med sen ;)

Men nu måste jag avsluta det här inlägget innan det blir typ 100 kilometer långt! Men ni får ha det s bra, puss på er! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0