Jag har upptäckt en sak...

...Jag typ "älskar" (?) att blogga. Även om jag inte gör det ofta så gillar jag bara att få skriva av mig liksom. Jag kanske inte har så många läsare, men ändå! Det är skönt att bara låta fingrarna flyga runt över tangentbordet och sen kolla upp på skärmen för att se efter vad man har skrivit. Det kanske är lite svårt att förstå på det sättet jag menar, men ni kanske förstår ändå? Jag ska försöka göra denhär bloggen ganska personlig och skriva av mig så ofta jag kan. Jag tvingar inte er till att läsa, så om ni inte tycker om min blogg så är det ju bara att inte läsa den, eller hur? 

Jag kommer börja skriva om mitt mående och hur jag gör för att klara av en enkel vardag. Nu kanske jag låter som något "emo" (skriver så så att ni ska fatta.) när jag skriver så här, men jag har "problem" okej? Jag har hållit det inne tillräkligt länge nu, men nu orkar jag inte mer! Nu ska jag äntligen försöka visa mitt riktiga jag framför mina vänner och familjen. Det kommer bli svårt, men jag ska försöka. Och om mina kompisar börjar undvika mig pga det här, så vet jag att det inte är några riktigt vänner. Har haft tillräckligt många falska vänner.

Nu ska jag ta och lyssna på lite musik och sen kanske gå ut och fota. Ha det bra kära läsare!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0