Förvirrad

Jag vet inte hur jag mår just nu. Det som hände på träningen idag känns inte verkligt över huvudtaget. Jag kan inte förstå att det verkligen hände. Jag vet att du inte läser min blogg men du kommer alltid att finns i mitt hjärta, även när jag blir vuxen och gammal. Du är tacken för vad som kommer hjälpa mig mot en bättre framtid. Jag är dig evigt tacksam.


Jag tänker inte nämna vad som hände idag här i bloggen, iallafall inte nu. Jag kanske gör det någon gång lite senare men det är inte säkert. Måste först få ordning på vissa saker innan jag känner mig "stabil" nog för att förklara allt.

Och någon gång nu inom en snar framtid (kanske 2-3 veckor) så kommer jag försöka skriva ett inlägg om saker som inte änns mina närmsta vänner vet om mig. Då kan jag få reda på vilka som är riktiga vänner och vilka som är falska.


Nu ska jag inte skriva mer så jag tar och säger godnatt. Jag bloggar imorgon innan jag går till skolan. Godnatt, hoppas ni haft en bra dag<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0