Förlåt för den dåliga uppdateringen

Jag har bara inte orkat blogga på morgonen och sen så har jag glömt att blogga när jag kommer hem, haha. Men nu skriver jag iallafall!

Idag så hade vi stafett i skolan och vi blev diskade, haha! Men det var för att vi fuskade, och en kille i min klass sprang över en äng på typ 400 meter, vilket motsvarade typ 2 kilometer som vi egentligen skulle sprungit. Och sen så blev våran mentor typ skit besviken och började gråta inför alla! Hahaha! Hon är så barnslig! Hatar henne...

Aja, imorgon så ska jag få kräftskiva med Linnéa! Det kommer bli jätte roligt! Har ju aldrig varit på kräftskiva förut, haha... :$ Men sen så ska jag sova hemma hos Linnéa, vilket också blir en första gång. Längtar jätte mycket! Måste bara komma på vad man kan ha på sig. Men det ska jag gå igenom sen ikväll, orkar inte göra det just nu. Och om jag har flera outfits som jag inte kan bestämma emellan så får ni hjälpa mig och rösta på eran favorit! Awesome.

Nej nu ska jag sluta innan det blir aldelles för långt. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0